Rozhovor s hráčem 26. kola Jiřím Spěvákem

15.06.2023 20:28

ROZHOVOR S HRÁČEM KOLA - Přestože nám už o nic
nejde, tak půjdeme do posledního zápasu s motivací vyhrát
a potěšit naše fanoušky, říká vítěz 26. kola, Jiří Spěvák

Hlasovali jste pro ty nejlepší hráče v 26. kole a z vašeho
hlasování vzešel vítěz! Kdo je tím vítězem? Vítězem se
stal hráč z SK Ronov nad Doubravou, Jiří Spěvák.
Redakce fotbalunas.cz ho vyzpovídala a rozhovor najdete
zde.

 0
Jsi překvapený, že jsi vítězem nejlepšího hráče 26. kola?
Rozhodně jsem překvapený, abych pravdu řekl, tak jsem nečekal, že se dostanu do sestavy kola, natož že ji vyhraji.
Byl jsi spokojený se svým výkonem proti Kočí?
Pro mě osobně je spíše důležité týmové vítězství. Se svým výkonem nebudu nikdy spokojený, vždy je co zlepšovat.
Jaké máš vztahy s hráči a trenéry?
Parta je v kabině výborná. Poslední dobou se to dost zvedlo. S trenéry mám dobrý vztah. Měl jsem tu čest si s nimi zahrát, takže je to fajn.
Kde jsi ve fotbale vyrůstal a kudy sis všude prošel?
Od mala hraju v Ronově. Ve starší přípravce a v dorostu jsem byl chvíli v Třemošnici na zkoušce, ale rozhodl jsem se pokaždé zůstat v Ronově.
Jaké máš koníčky mimo fotbal?
Rád trávím čas s přáteli (akce, výlety, grilovačka), kouknu na dobrý film či seriál. Mým koníčkem je taky práce na zahradě. Dále rád sportuji, hraju florbal, futsal, běh, šipky nebo fotbalgolf.
Kdo je tvým vzorem ve fotbale? Kdo je podle tebe nejlepší hráč planety v současné době?
Frank Lampard je skvělý hráč s dobrou nahrávkou i střelou, který většinu své kariéry strávil v mé oblíbené Chelsea. Nejlepší hráč je pro mě Lionel Messi, protože jeho geniální finální přihrávky, přehled, přímé kopy a krásné góly, na to je krása koukat.
Proti, kterému týmu z okresního přeboru se ti hraje nejhůře?
Miřetice jsou nepříjemým soupeřem s dobrými, rychlými a mladými hráči.
Chtěl by jsi zkusit nějaký jiný tým či ligu? Nebo by jsi nejraději zůstal v Ronově?
Příští sezónu si jinou ligu v Ronově s největší pravděpodobností zahrajeme všichni. Bohužel nám tento ročník moc nevyšel, ale věřím, že se dokážeme vrátit zpátky.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Zpět